En l’espai de màrqueting personal es treballa sobre el valor i la projecció, que realitzem, de les nostres competències personals i les nostres potencialitats.

Aprofundireu en aspectes com la definició de màrqueting personal, perquè és important i què és la marca personal. Ens centrem en el tret diferencial, en la importància de la imatge i podreu reflexionar sobre com fer-vos visibles mitjançant l’elaboració d’un pla de màrqueting.

Aquest espai de coneixement consta de quatre sessions. En la primera sessió es fa una introducció al concepte de màrqueting personal. En una segona sessió, s’explica el concepte de marca personal i com es dissenya un pla de màrqueting personal. En la tercera sessió treballareu les estratègies de visibilitat.

Després d’un mes, aproximadament, es realitza una quarta sessió on s’exposen els resultats i es valoren els plans elaborats per les persones que han participat.

Objectiu:

  • Conèixer la importància de la nostra marca i els passos necessaris per poder crear-la.
  • Identificar les estratègies necessàries per projectar-la.
  • Fer-nos visibles i posicionar-nos a la xarxa.

Requisits d’accés:

  • Comprensió oral i escrita de la llengua catalana o castellana
  • Coneixement de les eines informàtiques a nivell d’usuari

Inscriu-te aquí a l’Espai de Coneixement Màrqueting personal