Voleu donar-vos a conèixer a la ciutat de Terrassa? Cerqueu personal o voleu obtenir candidatures per períodes de contractació propers?

Foment de Terrassa posa a la vostra disposició una sala d’actes amb capacitat per 120 persones i es fa càrrec de cercar els assistents a l’acte.

En què consisteix?
Foment us ofereix una eina que us ajudarà a estalviar temps i recursos en la vostra recerca de personal. Us oferim les nostres instal·lacions per que realitzeu una sessió de presentació de la vostra empresa davant d’un grup de persones interessades a treballar amb vosaltres. Durant la sessió podeu descriure qui sou, què feu, la vostra identitat corporativa, les característiques del vostre sector, els perfils professionals que requeriu habitualment, els vostres requisits d’accés, els vostres horaris, etc, a les persones interessades.

Aquesta acció, a més d’apropar la realitat de l’empresa als possibles candidats, us genera l’oportunitat de reclutament de candidatures adients als perfils professionals de la vostra empresa. Al final de la sessió, el vostre tècnic de referència us facilitarà els Currículums de les persones assistents.

Si el que voleu és simplement donar-vos a conèixer a la ciutat, t’esperem igualment! Publicitarem l’acte per trobar les persones interessades en la teva empresa i aprofitarem per conèixer tots plegats qui sou i el vostre paper en el marc del vostre sector d’activitat.

Per més informació: Servei d’Intermediació i relació amb les empreses

intermediacio@terrassa.cat 93 789 11 11 (ext.4422)