Cerqueu personal i no trobeu candidatures que encaixin amb el que necessiteu?

Teniu molta rotació de personal i trobeu que molt sovint acomiadeu o teniu baixes voluntàries habituals?

Al Servei d’Ocupació us podem ajudar!

Teniu a la vostra disposició un equip de professionals que coneixen com trobar solucions a totes aquestes preguntes.  Gestionem processos de selecció a mida, adaptats a les vostres necessitats, i us oferim assessorament i acompanyament integral durant tot el procés de selecció de personal.

El nostre objectiu és avaluar el potencial de cada candidatura i determinar el seu encaix en relació al lloc de treball vacant i l’ambient i condicions de treball de la teva empresa. Volem conèixer com treballes i trobar el perfil que necessites.

Com ho fem?
Des del primer moment se us designa un tècnic personal, especialitzat en el vostre sector, que serà el vostre únic interlocutor durant tot el procés de selecció. Per qualsevol suggeriment, dubte o necessitat que es pugui donar podreu comptar amb el vostre tècnic de manera molt accessible i ràpida. Això no vol dir que només teniu una persona treballant per vosaltres; l’equip d’Intermediació i relació amb empreses treballa conjuntament per oferir un servei ràpid i eficaç.

Per poder oferir-vos candidatures adients, el personal tècnic us ajudarà a definir el lloc de treball o perfil desitjat, si ho necessiteu, per tal de fer més efectiva la recerca del perfil que millor encaixi amb les vostres necessitats.

En tot cas, aquesta figura tècnica s’encarregarà de gestionar el procés de selecció a mida tenint en compte la vostra preferència d’entre totes les fases o modalitats que podem dur a terme des del Servei:

Anàlisi i descripció del lloc de treball: Funcions i tasques, característiques, requeriments i competències associades, per tal d’ajustar al màxim la recerca del personal més adient. Una bona descripció del lloc de treball en clau de competències ens ajudarà a trobar-te el perfil que realment necessites a la teva empresa.
Reclutament i preselecció de les millors candidatures amb entrevistes individuals o sessions grupals.
Entrevistes per competències avaluant capacitats, aptituds i competències professionals ( transversals, tècniques i de base).
Simulacions per treballar les habilitats i competències de caràcter relacional: Dinàmiques de grup, role playings..
Proves psicotècniques per una avaluació completa de les del perfils seleccionats.
Proves teòriques, pràctiques i qüestionaris.
Anàlisi Funcional / situacional.

L’objectiu final és trobar la persona que necessiteu i utilitzem diferents canals per aconseguir-ho:

Borsa de treball pròpia de Foment amb gairebé 6.000 persones d’alta i treballar de primera mà amb moltes de les persones que poden ser treballadores de la vostra empresa. Coneixe’m a les persones i això ens facilita trobar el perfil que necessiteu!
Gestor d’ofertes del portal Web Terrassa Ocupació on, a més, podeu penjar de forma còmoda i ràpida les vostres ofertes i podeu gaudir del vostre espai personal. Aquest apartat us permet agilitar el procediment d’alta d’ofertes i tenir-ne un control de l’estat de les mateixes.

La nostra web té per objectiu ser una referència com gestor d’ofertes local i la ciutadania de Terrassa i rodalies ja coneix aquesta eina!

Si normalment utilitzeu altres portals de recerca de feina per cercar peronal, no dubteu en donar d’alta la vostra empresa i ofertes de manera totalment gratuïta. El personal tècnic es posarà en contacte de seguida per iniciar el procés de selecció i només haureu d’esperar a rebre candidatures entrevistades per Foment de Terrassa.
• Publicitat de les ofertes a través de les nostres xarxes socials i professionals, premsa, diaris digitals i premsa local.
• Cerca i col·laboracions amb altres entitats públiques o privades que ens faciliten trobar perfils determinats.

Per més informació: Servei d’intermediació i relació amb les empreses intermediacio@terrassa.cat  93 798 11 11 (4422)

Doneu d’alta la vostra oferta: